VVN werft aan

VVN werft aan! De Vereniging voor Natuurkunde is een studentenwerkgroep die zich vooral bezighoudt met de wonderen der wetenschap aan de man te brengen, elke vriend van de wetenschap is hier welkom! Dit doen we vooral door het organiseren van lezingen rond bepaalde thema’s, gegeven door onze eigen UGent-professoren, gastprofessoren of experts uit de industrie. Daarnaast organiseren we ook ludiekere activiteiten zoals een quiz, sterrenkijkavonden en dan is er nog onze jaarlijkse reis ook!

Zoals ieder jaar is de Vereniging Voor Natuurkunde op zoek naar enthousiaste medewerkers om het team te versterken in het volgende academiejaar! Ben je fysica-fanaat met een talent voor het organiseren van evenementen, kent het beheren van facebook-pagina’s geen geheimen voor jou, of speel je gewoon graag ober op een quiz? Dan is dit zeker iets voor jou!

Je komt terecht in een toffe groep studenten die allemaal gemotiveerd zijn om leuke activiteiten te organiseren. Aangezien het merendeel van ons bestuur bestaat uit masterstudenten fysica heb je ook meteen een netwerk om studiegerelateerde vragen te stellen of advies over de latere studiejaren. De VVN is trouwens niet enkel een werkgroep, maar ook een hechte vriendengroep. Verder scherp je als VVN’er je soft skills aan. Je leert namelijk contacten leggen met professoren, onderzoekers en bedrijven. Last but not least: engagement opbrengen voor een vereniging die zich inzet voor de popularisering van fysica staat heel mooi op jouw CV.

Op maandag 26 april, vanaf 19u30 ben je welkom om al eens een kijkje te komen nemen en eens kennis te maken. Als je daarna interesse hebt om het VVN-team te vervoegen, dan ben je welkom op de kiesvergadering van maandag 10 mei.

Inschrijven voor de ontmoetingsavond van 26 april kan via volgende link: https://forms.gle/drL7A9LiXjDwtgVa8

Allen daarheen!

Tot dan! ?